Ataşehir’de düzenlenen 16 Ekim Dünya Gıda Günü programına katılan Ataşehir Kaymakamı Bekir Dinkırcı, burada yaptığı konuşmada gıda israfının önlenmesinin önemine dikkat çekti. Sağlıklı yaşam tarzının önemi ve gıda israfının azaltılması konusunda toplumda farkındalık oluşturmanın gerekliliğine vurgu yapan Dinkırcı, örnekler vererek bu bilinçlenmenin önemli tasarruflar sağlanabileceğini ifade etti.
Gıda israfının önlenmesi, hem bireyler hem de toplum açısından sürdürülebilir bir yaşam için kritik bir unsur olarak değerlendiriliyor. Dinkırcı’nın yaptığı konuşma, bu konudaki bilinci artırmayı amaçlarken, toplumun daha sağlıklı ve tasarruflu bir yaşam sürmesine katkı sağlamayı hedefliyor.
GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026
1
Kış etkisini göstermeyince tezgahlarda balık azaldı
4462 kez okundu
2
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2320 kez okundu
3
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
2209 kez okundu
4
Yunanistan Savunma Bakanı: Türkiye’ye S-400 verilmesinin amacı NATO’yu bölmek
1564 kez okundu
5
Pençe-Kilit şehitleri törenle memleketlerine uğurlandı
1325 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.