Ataşehir Kaymakamlığı’nda Ödül Töreni Düzenlendi

Başarı Belgeleri Verildi

Ataşehir Kaymakamı Bekir Dinkirci, kamu hizmetlerinde görevli personellere yönelik bir ödül töreni düzenleyerek, gayretli çalışmalarından dolayı teşekkür belgelerini takdim etti. Elde Edilen Başarılar Takdir Edildi

Kaymakam Dinkirci, yaptığı konuşmada, personellerin özverili çalışmaları nedeniyle kendilerine teşekkür ederek, bu başarıların devamını diledi. Her bir çalışanın katkısının önemli olduğunu vurguladı. Çalışanların Moralli Olmasını Amaçladı

Bu tür etkinliklerin, çalışan motivasyonunu artırmayı ve kamu hizmet kalitesini yükseltmeyi amaçladığına dikkat çekildi. Uygulanan siyasetin merkezinde insan odaklı bir yaklaşım olduğu belirtilerek, Ataşehir'deki kamu hizmetlerinin daha da geliştirilmesi için çaba gösterilmeye devam edileceği ifade edildi.
Benzer Videolar