Pendik Belediyesinden Muharrem Ayı’na Özel Aşure İkramı

20 bin aşure vatandaşlara dağıtıldı

Pendik Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramını bu yıl da sürdürdü. Cuma namazının ardından Pendik Çarşı Camii önünde düzenlenen programda vatandaşlara toplam 20 bin aşure ikram edildi.

Paylaşma, dayanışma, birlik ve beraberliğin simgesi olan aşure etkinliği, ilçe sakinlerinden yoğun ilgi gördü. Belediye ekipleri tarafından özenle hazırlanan aşureler, Türk bayrağı motifleriyle süslenen özel sunumlarla vatandaşlara dağıtıldı. Program boyunca uzun kuyruklar oluşturan vatandaşlar, Muharrem ayının manevi atmosferini hep birlikte yaşadı.

Her yıl geleneksel olarak düzenlenen aşure ikramıyla Pendik Belediyesi, paylaşma kültürünü yaşatmayı ve toplumsal dayanışmayı güçlendirmeyi amaçlarken, vatandaşlar da yapılan ikramdan duydukları memnuniyeti dile getirerek belediye ekiplerine teşekkür etti.

Benzer Videolar