İstanbul Amatör Ligi’nin 11. haftasında Şilespor ile Tuzla Gençlerbirliği arasında gerçekleşen maç büyük bir heyecana sahne oldu. Deplasmanda oynanan mücadelede Şilespor, rakibini 2-1’lik skorla mağlup etmeyi başardı.
Bu galibiyet, Şilespor’un ligdeki liderliğini sürdürmesini sağladı. Takım, hedefleri açısından büyük bir önem taşıyan bu müsabakayı kazanarak ligin zirvesindeki yerini korudu.
Özellikle deplasman maçlarında gösterdiği etkileyici performansla dikkat çeken Şilespor, bu maçta da güçlü oyununu ortaya koydu. Takımın bu galibiyeti, gelecek karşılaşmalarda da aynı başarıyı sürdürme motivasyonunu artıracak.
Taraftarlar, takımlarının bu önemli galibiyetiyle gurur duyarken, önümüzdeki maçlarda da benzer bir performans bekliyorlar. Şilespor, ligdeki konumunu daha da sağlamlaştırmak ve şampiyonluk yolunda emin adımlarla ilerlemek istiyor.
GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026
1
Kış etkisini göstermeyince tezgahlarda balık azaldı
4462 kez okundu
2
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2321 kez okundu
3
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
2209 kez okundu
4
Yunanistan Savunma Bakanı: Türkiye’ye S-400 verilmesinin amacı NATO’yu bölmek
1564 kez okundu
5
Pençe-Kilit şehitleri törenle memleketlerine uğurlandı
1325 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.