Ümraniye’de Fatma Ablaya Ziyaret

Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, ilçede yaşayan Fatma ablayı evinde ziyaret etti. Ziyaretin Gerekçesi: Başkan Yıldırım, bu vazgeçilmez geleneğin bir parçası olarak, komşularıyla birebir bağ kurmanın önemini vurguladı. Fatma ablaya, misafirperverliği dolayısıyla teşekkür eden Yıldırım, bu tür ziyaretlerin sosyal dayanışmayı güçlendirdiğine dikkat çekti. Yerel yönetimlerin halkla olan ilişkileri geliştirerek, toplumsal bağları kuvvetlendirmeye yönelik çabalarının süreceği öğrenildi.
Benzer Videolar