Vali Davut Gül’den Pendik Belediyesi Standına Ziyaret

Pendik Belediyesi, “Sıfır Atık Haftası” kapsamında Atatürk Havalimanı’nda düzenlenen “Sıfır Atık Festivali”nde açtığı stantla çevre ve sürdürülebilirlik alanındaki çalışmalarını tanıttı.

Festival boyunca ziyaretçilere Pendik Belediyesi’nin sıfır atık, geri dönüşüm ve çevre yatırımları; görseller, sunumlar ve maketler eşliğinde anlatıldı. Yoğun ilgi gören stantta, belediyenin çevre dostu projeleri hakkında bilgilendirmeler yapıldı.

Festivale katılanlar arasında bulunan de Pendik Belediyesi standını ziyaret etti. Vali Gül, çevre dostu teknolojilerle inşa edilen Pendik Belediyesi Yeni Hizmet Binası’nın maketini inceleyerek yetkililerden proje hakkında bilgi aldı.

Pendik Belediyesi yetkilileri, çevre bilincinin artırılması ve sürdürülebilir yaşam kültürünün yaygınlaştırılması amacıyla çalışmalarını kararlılıkla sürdürdüklerini belirtti.

Benzer Videolar