LGS sınavının ardından öğrenciler doğayla iç içe etkinliklerle stres attı
Pendik Belediyesi, Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavını tamamlayan öğrenciler için “LGS Sonrası Moral ve Motivasyon Kampı” düzenledi. Pendik Belediyesi Gençlik Kampı’nda gerçekleştirilen etkinlikte öğrenciler, sınav yoğunluğunun ardından hem eğlendi hem de moral depoladı.


Doğayla iç içe bir ortamda düzenlenen kampta öğrenciler; doğa yürüyüşü, okçuluk, kum voleybolu, basketbol ve canlı langırt gibi çeşitli sportif faaliyetlere katıldı. Gün boyunca süren etkinliklerde öğrenciler hem fiziksel aktivite yaptı hem de arkadaşlarıyla keyifli vakit geçirme fırsatı buldu.
Kamp programı, müzik eşliğinde yakılan kamp ateşiyle sona erdi. Kamp ateşi etrafında bir araya gelen öğrenciler, sınav sürecinin ardından stres atarak unutulmaz anlar yaşadı.
Pendik Belediyesi tarafından düzenlenen moral ve motivasyon kampının, öğrencilerin sınav sonrası dinlenmelerine ve yeni eğitim dönemine daha motive şekilde hazırlanmalarına katkı sağladığı belirtildi.



GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026
1
Konsept İstanbul Sitesi’nde Bayramlaşma Programı Düzenlendi
4644 kez okundu
2
Kış etkisini göstermeyince tezgahlarda balık azaldı
4477 kez okundu
3
İstanbul Pendik Sivaslılar Derneği Yönetimini Kurulunu Basına Tanıttı
4024 kez okundu
4
İlçe Genelinde Bahar Temizliği Başladı
3968 kez okundu
5
Satrançta Türkiye Rekoru: Minik Tayfalardan Büyük Başarı
3697 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.