Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, Çakmak Mahallesi’nde üç dönem muhtarlık yapmış olan Oğuz Ağabey’i ziyaret ederek geçmiş dönemdeki hizmetleri için teşekkür etti. Ziyaret sırasında, sağlık sorunları yaşayan Oğuz Ağabey ile birlikte tüm hastalar için acil şifalar dileğinde bulundu. Ziyaretin amacı, toplumsal dayanışmayı pekiştirmek ve hastalara moral vermek olarak öne çıktı. Yıldırım’ın bu hareketi, yerel yönetimle vatandaş arasındaki yakın ilişkiyi güçlendirecek bir adım olarak değerlendirildi.
GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026
1
Kış etkisini göstermeyince tezgahlarda balık azaldı
4478 kez okundu
2
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2331 kez okundu
3
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
2221 kez okundu
4
Yunanistan Savunma Bakanı: Türkiye’ye S-400 verilmesinin amacı NATO’yu bölmek
1569 kez okundu
5
Pençe-Kilit şehitleri törenle memleketlerine uğurlandı
1335 kez okundu