21 Haziran 2026 Pazar
Ulubey Restaurant Hizmete Açıldı
Pendik Sanayi Mahallesi Muhtarı Ünsal Topkara’nın işletmeciliğini yaptığı Ulubey Restaurant, Sanayi Mahallesi Ensar Caddesi üzerinde hizmete açıldı. Kurtköy ve Sanayi Mahallesi sakinlerine hitap edecek olan restoran, ev yemekleri lahmacun pide ve yöresel lezzetleriyle misafirlerini ağırlamaya başladı. Açılışa katılan davetliler, işletmenin bölgeye hayırlı olması temennisinde bulundu. Açılışa ilçe protokolü, siyasi parti temsilcileri, muhtarlar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, esnaflar ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Açılış programına Pendik Kaymakamı Mehmet Yıldız, Pendik Belediye Başkanı Ahmet Cin, Sarıyer Belediye Başkanı M. Oktay Aksu, İlçe Emniyet Müdürü Alpaslan Şahin, Jandarma Komutanı Fahri Tiril, Belediye Başkan Yardımcıları Tarık Kuru ve Ali Çelik ile çok sayıda davetli iştirak etti.


Yoğun katılımla gerçekleşen açılışta konuşan işletme sahibi, bu özel günde kendilerini yalnız bırakmayan tüm misafirlere teşekkür ederek, “Açılışımıza katılarak bizleri onurlandıran tüm protokol üyelerine, siyasi parti temsilcilerine, muhtarlarımıza, kurum müdürlerimize, sivil toplum kuruluşlarına, komşularımıza, esnaf arkadaşlarımıza, dost ve akrabalarımıza şükranlarımı sunuyorum. İyi ki varsınız.” dedi.

Duaların ardından kurdele kesimi gerçekleştirildi. Davetliler daha sonra işletmeyi gezerek hayırlı olsun dileklerini iletti. Ulubey restaurant ayrica toplantı ve programlar içinde tercih edilebilecek.
Bölge halkına kaliteli ve lezzetli hizmet sunması temennisinde bulunulan program, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.














İlçe genelindeki sınav merkezlerinde ikram dağıtıldı
Pendik Belediyesi, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) kapsamında ilçe genelindeki sınav merkezlerinde öğrenci ve velilere yönelik ikram hizmeti sundu. Sınav sabahı okul çevrelerinde görev alan belediye ekipleri, öğrencilere ve ailelerine su, kek ve meyve suyu dağıttı.


Sabahın erken saatlerinden itibaren sınav merkezlerinde hazır bulunan ekipler, özellikle çocuklarını bekleyen velilerin ve sınava girecek öğrencilerin ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla çeşitli ikramlarda bulundu. Yapılan uygulama, sınav heyecanını yaşayan öğrenciler ve okul önlerinde bekleyen aileler tarafından memnuniyetle karşılandı.
İkramlardan faydalanan öğrenci ve veliler, kendilerini bu önemli günde yalnız bırakmayan Pendik Belediyesine teşekkür ederek duydukları memnuniyeti ifade etti. Pendik Belediyesi, eğitim hayatlarının önemli dönüm noktalarından biri olan YKS sürecinde öğrencilerin ve ailelerinin yanında olmaya devam edeceğini belirtti.



En fazla balığı tutmaya çalıştılar
Pendik Belediyesi tarafından düzenlenen tekne ile balık tutma etkinliği, bu yıl da yoğun katılımla gerçekleştirildi. Pendik Sahili’nde düzenlenen organizasyonda katılımcılar, yaklaşık 3 buçuk saat boyunca en fazla balığı yakalamak için mücadele etti. Etkinlikte ilk üç sırayı paylaşan katılımcılara olta takımı, balık kovası ve spor tesisi üyeliği hediye edildi.


Pendik Belediyesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen tekne ile balık tutma etkinliği, balıkçılık meraklılarını bir araya getirdi. Pendik Sahili’nde gerçekleştirilen organizasyona çok sayıda vatandaş katıldı. Denizle iç içe keyifli vakit geçiren katılımcılar, aynı zamanda düzenlenen yarışmada dereceye girebilmek için mücadele etti. Etkinlik kapsamında katılımcılar için 20 tekne hazırlandı. İkişerli ve üçerli gruplar halinde teknelere alınan balıkçılar, kaptanlar eşliğinde denize açıldı. Yaklaşık 3 buçuk saat süren etkinlik boyunca katılımcılar, en fazla balığı yakalayabilmek için yarıştı. Yarışma sonunda tüm teknelerde tutulan balıklar dijital terazi ile tartıldı. Yapılan ölçümler sonucunda ağırlık olarak en fazla balığı yakalayan katılımcılar dereceye girerek ödül almaya hak kazandı.
Dereceye girenler ödüllendirildi
Yarışmada ilk üç sırayı elde eden katılımcılara olta takımı, balık kovası ve spor tesisi üyeliği hediye edildi. Ayrıca etkinliğe katılan tüm vatandaşlara çeşitli ikramların yanı sıra çapari, kurşun ve hatıra bezleri dağıtıldı.



LGS sınavının ardından öğrenciler doğayla iç içe etkinliklerle stres attı
Pendik Belediyesi, Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavını tamamlayan öğrenciler için “LGS Sonrası Moral ve Motivasyon Kampı” düzenledi. Pendik Belediyesi Gençlik Kampı’nda gerçekleştirilen etkinlikte öğrenciler, sınav yoğunluğunun ardından hem eğlendi hem de moral depoladı.


Doğayla iç içe bir ortamda düzenlenen kampta öğrenciler; doğa yürüyüşü, okçuluk, kum voleybolu, basketbol ve canlı langırt gibi çeşitli sportif faaliyetlere katıldı. Gün boyunca süren etkinliklerde öğrenciler hem fiziksel aktivite yaptı hem de arkadaşlarıyla keyifli vakit geçirme fırsatı buldu.
Kamp programı, müzik eşliğinde yakılan kamp ateşiyle sona erdi. Kamp ateşi etrafında bir araya gelen öğrenciler, sınav sürecinin ardından stres atarak unutulmaz anlar yaşadı.
Pendik Belediyesi tarafından düzenlenen moral ve motivasyon kampının, öğrencilerin sınav sonrası dinlenmelerine ve yeni eğitim dönemine daha motive şekilde hazırlanmalarına katkı sağladığı belirtildi.



Süreyyapaşa İlkokulu 2-B sınıfı öğrencileri, eTwinning kapsamında yürütülen “Adım Adım Keşif: Oryantiring Yoluyla Sınır Ötesi Öğrenme” projesiyle hem doğada öğreniyor hem de farklı ülkelerden akranlarıyla iş birliği yapıyor.
Sınıf öğretmeni Hüseyin Kadıoğlu danışmanlığında gerçekleştirilen projede öğrenciler, oryantiring sporu aracılığıyla matematik, fen bilimleri, Türkçe, sosyal bilgiler, görsel sanatlar ve beden eğitimi derslerini uygulamalı olarak deneyimliyor. Harita okuma, yön bulma, gözlem yapma ve problem çözme gibi beceriler kazanan öğrenciler, öğrenmeyi sınıf ortamının dışına taşıyor.


Proje kapsamında dijital platformları da etkin şekilde kullanan öğrenciler, farklı ülkelerdeki akranlarıyla ortak çalışmalar yürütüyor. Kendi hazırladıkları oryantiring parkurlarını paylaşan minikler, çeşitli dijital görevleri birlikte tamamlayarak kültürlerarası etkileşim fırsatı buluyor.
İşbirlikçi öğrenme, STEM yaklaşımı ve oyunlaştırma yöntemlerinin bir arada kullanıldığı proje sayesinde öğrencilerin çevre bilinci, iletişim becerileri ve dijital okuryazarlıklarının gelişmesi hedefleniyor.
Süreyyapaşa İlkokulu yönetimi ve proje ekibi, öğrencilerin uluslararası deneyim kazanmasına katkı sağlayan çalışmanın Ulusal Kalite Etiketi ve Avrupa Kalite Etiketi ile ödüllendirilmesini bekliyor. Projede görev alan öğretmen ve öğrenciler, ortaya koydukları çalışmalarla takdir topluyor.






Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.