Beykoz Fen Lisesi’nde düzenlenen Enerji Tasarrufu Haftası etkinliği, önemli katılımcılara ev sahipliği yaptı. Etkinliğe Beykoz İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nde görevli Şube Müdürleri Ayhan Özgün ve Yakup Koç da katıldı.
Program, enerji verimliliği ve tasarrufu konularında farkındalık oluşturmayı amaçladı. Öğrencilerin enerji tasarrufu konusunda bilgilendirildiği etkinlikte, çeşitli sunumlar ve paneller yer aldı.
Enerji tasarrufuna yönelik geliştirilen projeler öğrencilerle paylaşıldı ve katılımcılara enerji verimliliği konusunda bilgiler verildi. Ayrıca, etkinlikte yapılan aktivitelerle öğrencilere enerji tasarrufunun önemi vurgulandı.
Beykoz Fen Lisesi’nde gerçekleştirilen bu etkinlik, enerji tasarrufu konusunda toplumda farkındalık yaratmayı ve öğrencileri bilinçlendirmeyi hedefliyor.
GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026
1
Kış etkisini göstermeyince tezgahlarda balık azaldı
4477 kez okundu
2
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2331 kez okundu
3
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
2221 kez okundu
4
Yunanistan Savunma Bakanı: Türkiye’ye S-400 verilmesinin amacı NATO’yu bölmek
1569 kez okundu
5
Pençe-Kilit şehitleri törenle memleketlerine uğurlandı
1334 kez okundu