Pendik Belediyesi, “Sıfır Atık Haftası” kapsamında Atatürk Havalimanı’nda düzenlenen “Sıfır Atık Festivali”nde açtığı stantla çevre ve sürdürülebilirlik alanındaki çalışmalarını tanıttı.

Festival boyunca ziyaretçilere Pendik Belediyesi’nin sıfır atık, geri dönüşüm ve çevre yatırımları; görseller, sunumlar ve maketler eşliğinde anlatıldı. Yoğun ilgi gören stantta, belediyenin çevre dostu projeleri hakkında bilgilendirmeler yapıldı.
Festivale katılanlar arasında bulunan de Pendik Belediyesi standını ziyaret etti. Vali Gül, çevre dostu teknolojilerle inşa edilen Pendik Belediyesi Yeni Hizmet Binası’nın maketini inceleyerek yetkililerden proje hakkında bilgi aldı.
Pendik Belediyesi yetkilileri, çevre bilincinin artırılması ve sürdürülebilir yaşam kültürünün yaygınlaştırılması amacıyla çalışmalarını kararlılıkla sürdürdüklerini belirtti.

GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026
1
Konsept İstanbul Sitesi’nde Bayramlaşma Programı Düzenlendi
4644 kez okundu
2
Kış etkisini göstermeyince tezgahlarda balık azaldı
4478 kez okundu
3
İstanbul Pendik Sivaslılar Derneği Yönetimini Kurulunu Basına Tanıttı
4025 kez okundu
4
İlçe Genelinde Bahar Temizliği Başladı
3969 kez okundu
5
Satrançta Türkiye Rekoru: Minik Tayfalardan Büyük Başarı
3698 kez okundu