20 bin aşure vatandaşlara dağıtıldı
Pendik Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramını bu yıl da sürdürdü. Cuma namazının ardından Pendik Çarşı Camii önünde düzenlenen programda vatandaşlara toplam 20 bin aşure ikram edildi.
Paylaşma, dayanışma, birlik ve beraberliğin simgesi olan aşure etkinliği, ilçe sakinlerinden yoğun ilgi gördü. Belediye ekipleri tarafından özenle hazırlanan aşureler, Türk bayrağı motifleriyle süslenen özel sunumlarla vatandaşlara dağıtıldı. Program boyunca uzun kuyruklar oluşturan vatandaşlar, Muharrem ayının manevi atmosferini hep birlikte yaşadı.

Her yıl geleneksel olarak düzenlenen aşure ikramıyla Pendik Belediyesi, paylaşma kültürünü yaşatmayı ve toplumsal dayanışmayı güçlendirmeyi amaçlarken, vatandaşlar da yapılan ikramdan duydukları memnuniyeti dile getirerek belediye ekiplerine teşekkür etti.




GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026
1
Konsept İstanbul Sitesi’nde Bayramlaşma Programı Düzenlendi
4646 kez okundu
2
Kış etkisini göstermeyince tezgahlarda balık azaldı
4480 kez okundu
3
İstanbul Pendik Sivaslılar Derneği Yönetimini Kurulunu Basına Tanıttı
4026 kez okundu
4
İlçe Genelinde Bahar Temizliği Başladı
3971 kez okundu
5
Satrançta Türkiye Rekoru: Minik Tayfalardan Büyük Başarı
3705 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.