evden eve nakliyat
DOLAR 46,4648 0.04%
EURO 53,2830 -0.05%
ALTIN 6.281,511,22
BITCOIN 2976567-0.01776%
İstanbul
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

https://www.atsasansor.com.tr/
Milli Heyecan Pendik Sahil Meydanı’nda Yaşandı
979 okunma

Milli Heyecan Pendik Sahil Meydanı’nda Yaşandı

ABONE OL
06/14/2026 10:36
Milli Heyecan Pendik Sahil Meydanı’nda Yaşandı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Pendik Belediyesi, 2026 Dünya Kupası’nda A Milli Futbol Takımı’nın Avustralya ile oynadığı ilk grup maçını Pendik Sahil Meydanı’nda ve Gazipaşa Kuşlu Park’ta kurduğu dev ekran aracılığıyla yayınladı. Sabahın erken saatlerinden itibaren vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği organizasyonda, Pendikliler milli maç heyecanını hep birlikte yaşadı. Belediye Başkanı Ahmet Cin de karşılaşmayı vatandaşlarla birlikte takip ederek milli coşkuya ortak oldu.

Pendik Belediyesi, A Milli Futbol Takımı’nın 2026 Dünya Kupası’ndaki ilk karşılaşmasını düzenlediği etkinlikle Pendik Sahil Meydanı ve Gazipaşa Kuşlu Park’a taşıdı. A Milli Futbol Takımı’nın Avustralya ile karşı karşıya geldiği müsabaka dev ekranlardan Pendiklilerle buluşturuldu. Pendik Belediye Başkanı Ahmet Cin ve İlçe Kaymakamı Mehmet Yıldız’ın da vatandaşlarla birlikte takip ettiği organizasyonda, binlerce vatandaş milli takımına destek vermek için sahil meydanında bir araya geldi. Karşılaşma, A Milli Futbol Takımı’nın 2-0 mağlubiyetiyle sonuçlanırken vatandaşlar milli heyecanı birlik ve beraberlik içerisinde yaşadı.

Sabah namazı sonrası ikramda bulunuldu

Etkinlik kapsamında sabah namazının ardından Pendik Belediyesi ekipleri tarafından vatandaşlara çorba, çay ve simit ikramında bulunuldu. Maç öncesinde alana gelen vatandaşlara Türk bayrağı dağıtılırken, meydanı dolduran futbolseverler karşılaşma boyunca ellerindeki bayraklarla milli takıma destek verdi.

Yazar

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.