Başkan Ahmet Cin, iş dünyası temsilcileriyle bir araya geldi
Pendik Belediye Başkanı Ahmet Cin, Pendik Sanayici ve İş İnsanları Derneği (PESİAD) tarafından düzenlenen toplantıya katıldı. Toplantıda Pendik’in ekonomik gelişimi, yatırım olanakları ve iş dünyasının beklentileri üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.

Programa Pendik Kaymakamı , , PESİAD Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Battal vedernek yönetim kurulu üyeleri katıldı.
Toplantıda kamu kurumları ile iş dünyası arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesi, Pendik’in üretim ve ticaret kapasitesinin artırılmasına yönelik çalışmalar ile ilçenin ekonomik potansiyelini destekleyecek projeler görüşüldü.
Başkan Ahmet Cin, toplantının ardından yaptığı değerlendirmede, ilçenin kalkınmasına katkı sunan sanayici ve iş insanlarıyla bir araya gelmekten memnuniyet duyduğunu belirterek, nazik ev sahiplikleri için PESİAD yönetimine teşekkür etti. Toplantı, karşılıklı görüş alışverişinin ardından hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.





GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026GENEL
22 Haziran 2026
1
Konsept İstanbul Sitesi’nde Bayramlaşma Programı Düzenlendi
4644 kez okundu
2
Kış etkisini göstermeyince tezgahlarda balık azaldı
4478 kez okundu
3
İstanbul Pendik Sivaslılar Derneği Yönetimini Kurulunu Basına Tanıttı
4024 kez okundu
4
İlçe Genelinde Bahar Temizliği Başladı
3968 kez okundu
5
Satrançta Türkiye Rekoru: Minik Tayfalardan Büyük Başarı
3697 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.